tisdag 4 november 2008

Tisdag

Jag vet. Det var länge sedan jag uppdaterade. Det har varit fullt upp med skolarbete, leta läganhet och heltidsjobb om vartannat.. Och däremellan lite tid för annat =)
Nu har jag hittat en lägenhet betydligt närmare mitt jobb. Jag skulle till och med kunna gå till jobbet om jag ville :D Ska iväg och skriva på uppsägningspapprena alldeles strax =)
Ska bli så skönt att slippa vänta på bussar och tåg... Idag fick jag åka ersättningsbuss. Igen.
Men jag log ändå för mig själv för nu vet jag att den tiden snart är ett minne blott =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad underbart! Grattis!!!
Nu blir jag ju så nyfiken; försöker slå en signal ikväll så man får veta lite mer. :)

Nollan sa...

Åh, vad kul med lgh- jättegrattis! Förstår att det ska bli skönt att slippa pendlandet. Idag på morgonen hade en spårvagn spårat ur och vi skulle åka med ersättningsbussar. När tre bussen susat förbi utan att stanna efter som de var överfulla insåg jag att jag skulle bli sen till jobbet. Sprang hem, slängde mig upp på cykeln och cyklade till hållpl där jag vanligen byter vagn. Kom till jobbet en timme sent. Och när jag skulle hem - hade någon stulit cykeln! Haha - ibland är livet underbart ;)

nurseblog sa...

b-flat: Tack! Hehe väntar fortfarande på den där signalen =)

nurseblog sa...

Nollan: Tack snälla! Det ska verkligen bli helt fantastiskt att slippa pendlandet.. bara tanken på att kunna gå till jobbet och slippa vänta på försenade tåg och inställda bussar får mig att börja le =)
Hoppas allt är bra med dig!