torsdag 23 oktober 2008

Uppdatering

Det har varit mycket plugg den här veckan. Gruppredovisningar i två dagar. Tenta igår. Jag var ju lite rädd att vår gruppredovisning skulle bli rena katastrofen =) men vi klarade oss nog hyfsat tror jag. Hehe vi tog oss iallafall igenom det med livet i behåll :)
Egentligen skulle vi ha redovisat efter lunch i förrgår, men så blev någon föreläsare tvungen att korta av sin föreläsning och vår lärare ställde frågan om någon grupp kunde tänka sig att börja. Och då hör jag hur en tjej i min grupp anmäler oss som frivilliga :/
Men tack så mycket.. Jag hade tänkt gå igenom vad jag skulle säga på lunchen och ladda lite, nu blev det att bara gå upp och sätta igång :(
Som tur var drabbades jag inte av tunghäfta eller någon annan obehaglig åkomma utan lyckades säga det jag skulle iallafall =)
Sedan var det förstås väldigt skönt att ha det avklarat och bara sitta och lyssna under resten av dagen.. Vi fick en del revideringar som vi måste göra förstås, men inte alltför mycket.
Tentan vågar jag inte yttra mig om än hur den gick.

Igår var jag på bio och såg Mamma Mia. Tyckte den var helt underbar, glömde allt om tentor och annat elände och gick ut från biografen med ett leende på läpparna =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det skrivs alldeles för lite på den här bloggen!! *höjer ett varnande finger*

Saknar dig och dina fina inlägg...

nurseblog sa...

b-flat: Tack snälla! Har haft fullt upp men uppdatering kommer =)
Hoppas allt är bra med dig och familjen.