tisdag 7 oktober 2008

Morgon

Tänkte jag skulle sova ut ordentligt nu på morgonen. Är ledig idag nämligen =)
Vaknade rätt så tidigt iallafall och kunde bara inte somna om :/ Riktigt märkligt det där tycker jag, för om jag var hade varit tvungen att gå upp för att åka till jobbet kan jag lova att jag hade kunnat somna om på fem röda.. Kravlade mig upp ur sängen och satte mig vid datorn istället och upptäckte att den grupp jag jobbar med skolarbetet med inte verkar vara helt stabil :/
Känner att jag varken har ork eller tid över att engagera mig i att någon självutnämnd ledare för gruppen skickar otrevliga mejl till höger och vänster och sedan skyller på att gruppen inte fungerar. För oss andra funkar det bra iallafall.
Vi ska jobba med grupparbetet under eftermiddagen/kvällen är det tänkt, men nu verkar det som en del inte tänker komma.. Men vi som ska dit jobbar bra ihop så det kanske blir betydligt mer gjort istället :)

Inga kommentarer: