torsdag 2 oktober 2008

Plugg

Idag var det min enda lediga dag den här veckan. Med andra ord borde jag väl ha kunnat unna mig en riktigt lyxig dag med lite lugnt flanerande på stan, dricka en latte på något mysigt fik, shoppa lite höstkläder och kanske till och med en och annan sko eller stövel :D
Men nej då. Jag var tvungen att åka in till skolan för att hetsskriva på vårt grupparbete som ska vara inlämnat i slutet på nästa vecka :/
Livet är lite väl hårt ibland, tycker jag.
Lyckades ändå vara rätt så effektiv och hann skriva en del innan min kurskamrat anlände.
Var så engagerad att jag till och med glömde bort att gå iväg och äta någonting =)
Sedan upptäckte vi när vi skrev att det fanns en hel del frågetecken som behövde rätas ut och lite fler kemiska ämnen vi behöver kolla upp och lite sådana småsaker :/ Men jag tror ändå det går rätt lätt nu när vi vet exakt vad som saknas i arbetet. Blev också smärtsamt medveten om hur mycket det är kvar att lära in.. Bara sjuttiotolv böcker ungefär :(
Så ikväll säger jag som nalle puh :D



2 kommentarer:

kockajäveln sa...

snygg blogg:)

nurseblog sa...

chili: Tackar =)
Ha en bra kväll!