söndag 12 oktober 2008

På resande fot

Den här söndagen har jag inte legat på latsidan direkt. Det har varit fullt ös ända från tidigt imorse, nästan iallafall :) Var tvungen att åka runt halva stan för att komma till platsen där gruppen skulle träffas mitt på dagen.. Nästan två timmars restid..jättekul :/
Om man räknar med nästan tre timmars restid hem nu på kvällen (inklusive en hel del väntetid ute i kylan) så förstår ni hur rolig den här söndagen har varit :/
Vi hann göra färdigt arbetet iallafall men misstänker att det kommer att bli en hel del kompletteringar att göra efteråt.. Men nu känns det ändå skönt att vi fått med det mesta och att det är ivägskickat.. Nu är det bara den muntliga presentationen som ska göras och den lilla petitessen att plugga på inför tentan.. hehe både tentan och redovisningen är i början på nästa vecka.. känns en aning stressigt.. Men vi uppförde oss åtminstone väldigt civiliserat idag, så det blev betydligt lugnare och trevligare än jag hade befarat..
Innan jag åkte iväg imorse hann jag dessutom både tvätta lite och plugga en del =)
Hade nästan behövt vara ledig imorgon för att vila upp mig efter den här lediga helgen ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stor kram på dig; du har varit jätteduktig. :)

nurseblog sa...

b-flat: Tack snälla du.
Stor kram tillbaka.