torsdag 16 oktober 2008

Träningsvärk

Jobbade natten till idag. Blir alltid så seg och slö dagen efter :/
Känns som jag har varit ute och svirat natten lång...benen är tunga som bly.. Hehe idag har jag dessutom träningsvärk i armarna efter att ha hållt emot vid en reponering av en bruten underarm. Fick stå i ungefär en halvtimme innan benet hamnade rätt igen.. Tungt att stå still och bara hålla så länge. Jag är tyvärr inte riktigt lika stark som pippi, så jag måste väl träna mer förstås :/ Hehe sköterskan som skulle gipsa satt helt fräckt på en stol och tittade på medan vi drog i armen.. log gjorde hon också och frågade emellanåt om vi tyckte det var jobbigt :D
Själva gipsningen tog ju bara några minuter...lite mer finlir det än att stå och dra i en arm..
Det gäller att vara välja rätt uppgift snabbt ;)

Idag har jag mest legat i soffan och kollat på film..och mer film ska det bli tänkte jag =)

Inga kommentarer: