måndag 17 januari 2011

Måndag morgon

Så var det måndag igen.
Jag har en inskolning idag så det gäller att vara åtminstone någorlunda vaken och alert. Tyvärr känner jag mig inte alls så just nu.   Mest trött och omotiverad.
Men lite kaffe gör kanske susen =)

I helgen höll jag på att bli överkörd...halkade, eller snarare gled långsamt men helt utan kontroll nerför en isfläck rakt ut i vägen framför en bil som precis kom körande... Som tur var körde den inte så fort så den hann stanna medan jag åkte vidare på min isfläck.. Man ger sig ut på egen risk när det är glashalt ute..det är helt klart. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kaffe är alltid rätt och gör jämnt susen! Men tyvärr har det ingen inverkan om man halkar runt på isfläckar... :S

nurseblog sa...

Hehe vem vet kanske har kaffet någon effekt även där ;)