torsdag 27 januari 2011

Lång dags färd mot kväll

Idag har det varit en sådan där låååång dag som känns som om den aldrig ska ta slut. Jobbade sent igår kväll och sov dåligt, fattade noll och ingenting när klockan ringde och jag var tvungen att gå upp. Suck.
Vaknade med en dundrande huvudvärk.
Man skulle kunnat tro att det var måndag.

Hela dagen har jag ätit ipren och försökt hålla mig på benen.
Och göra ett så bra jobb jag bara kan.

Och det gick bra, men dagen var bara så otroligt lång att jag trodde klockorna stannat..
Trodde det var dags att gå hem när det visade sig vara två och en halv timme kvar av passet :(
Inte så kul..

Det är så skönt att vara hemma nu, ska ladda upp med en kopp te framför teven =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

*kramar om* Hoppas du mår bättre idag. :)

nurseblog sa...

Tack det värmer vännen!
*kramar om tillbaka*