söndag 23 januari 2011

Vinterlandskap



Idag har jag varit uppe i ottan igen och jobbat.
Glädjande nog så är det nästan på gränsen att det börjar ljusna ute vid den tiden.. jag tyckte jag anade en ljus skiftning på himlen imorse =)
Och på eftermiddagen när jag slutade var det riktigt ljust, drabbades nästan av vårkänslor..
Det är så skönt att veta att våren är på väg, den närmar sig faktiskt med stormsteg..
Snart kan vi sitta ute i solen och njuta av en kopp kaffe eller en kall öl och låta solen värma oss =)

Visst, jag tycker också att det kan vara vackert när snön ligger vit och gnistrar en kall vinterdag och vinterlandskapet nästan tar andan ur en.
Men nu räcker det för min del.

I veckan ska jag kanske simma med en kompis..om vi kan ta oss samman :)
Det blir nog inte ett vinterdopp dock, det är jag alldeles för harig och frusen för..
Men ändå.

Inga kommentarer: