fredag 18 februari 2011

Inställd sovmorgon

Sovmorgon idag.
Men så föll det sig så att de naturligtvis skulle stänga av vattnet i huset under förmiddagen :(

Så jag fick sätta klockan tidigt för att hinna duscha och tvätta håret innan dess.
Jag orkade ta mig upp vilket både jag och säkert patienter och arbetskolleger är glada för =)

Igår morse var tanken att jag skulle gå på mitt livs första spinningpass klockan sju på morgonen.
Det var inte min idé, men tänkte haka på då en vän frågade.
Men sedan har jag känt mig halvförkyld och haft ont i halsen så orkade inte träna igår när allt kom omkring..
Tyvärr.
Hoppas jag kan ta igen det nästa vecka.

Nu på förmiddagen har jag bara haft det lugnt och skönt, laddat upp för en stressig fredag på jobbet.
Lika bra att vara inställd på att det kommer vara mycket, för nuförtiden är de passen då det är lugnt och man hinner hämta andan emellanåt lätt räknade..

Inga kommentarer: