måndag 7 februari 2011

Grannens katt

Jaha. Så har det hänt igen..
Jag har fått syn på en grannes katt =)
Och den är så söt, så söt...stor och alldeles kolsvart och lurvig...och jag kan se även på långt avstånd att det där är en katt man kan kela med =)

Vill ha!

Där jag bodde tidigare var det ju så praktiskt att grannens katt smet in till mig emellanåt för att sova i min fåtölj och låta mig få klappa lite på honom =)
Här är det lite svårare med tanke på att det är dörrar i mängd och en innergård emellan oss..
Hehe jag får väl hoppas vi möts ute på gården vid något tillfälle så jag får hälsa på honom iallafall..

Idag har det varit grått ute.
Hade tänkt ta en rejäl långpromenad men det får nog bli imorgon istället..då kanske jag får sällskap också och det är ju betydligt trevligare förstås.

Har lite nattjobb framför mig så borde vända på dygnet nu men det är verkligen inte helt lätt..
Ska eventuellt ut imorgon det kanske kan råda bot på det i och för sig ;)

Har varit en lugn och skön dag annars.

Hoppas ni får en fin dag imorgon!

Inga kommentarer: