tisdag 22 februari 2011

Besök

Mer snö. Kallt. Halka.
Nej.
Nu vill jag ha vår.

Idag fick jag besök av en riktigt god vän så dagen kunde inte bli annat än bra iallafall =)
Han får mig alltid på så bra humör. Synd att han bor så långt bort bara.
Det är guld värt att ha en vän som man både kan skämta med och samtidigt dela sina innersta tankar med.
Hehe men det gäller att vara med på svängningarna...
Klarade mig med nöd och näppe undan från att få en kokosboll inmosad i ansiktet =)

Blev så glad för vi sjöng en del gamla låtar vi sjungit ihop för länge sedan och jag blev påmind om hur mycket jag älskar att sjunga. Och hur mycket musiken betyder för mig..
Ibland önskar jag att jag kunde klona mig så att en del av mig kunde hålla på med musik hela tiden..

Nu blir det nog en lugn kväll, är jättetrött efter att ha sovit dåligt hela veckan..

Inga kommentarer: