onsdag 16 februari 2011

Märklig dröm

Vaknade mitt i en otäck dröm imorse.
Jag låg fastfrusen med snö och is överallt utom på överkroppen och huvudet, instängd i ett riktigt trångt utrymme typ kista eller nåt annat lika trevligt.
Kunde inte röra armarna för de var helt täckta med is.
Och ser liksom in i en frysbox framför mig att mitt hjärta är uttaget ur kroppen och ligger helt fruset och orörligt där inne..
Ändå har jag ingen obehaglig känsla i drömmen, bara betraktar det hela lugnt.
Och känner i någon punkt bak i nacken att jag börjar försvinna bort..

Sedan vaknade jag.
Och kunde inte somna om men det var nog inte så konstigt trots allt.

Nej jag har inte sett någon otäck film på sistone även om man skulle kunna tro det =)

Nu en lång dag på jobbet framför mig..

Hoppas ni får en riktigt fin onsdag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ibland undrar jag... :S

nurseblog sa...

Hehe förstår inte riktigt vad du menar nu ;)