söndag 27 februari 2011

Helgen

Har varit bortrest i helgen och umgåtts med världens mysigaste hund.
Hur mysigt som helst med en stor labrador som hoppar upp  i ens knä i soffan och bara vill gosa =)
Blir alldeles varm inuti bara jag tänker på det.

I lördags en tripp ut till landet, pulsande i djup snö och lite stopp på vägen för en lättare lunch..
Stannade till vid ett riktigt genuint bageri där vi köpte supergott bröd.
Tycker det är underbart med ett bageri där man ser rakt in i bageriet och kan prata med bagaren direkt och fråga när bullarna är klara.. För att inte tala om doften av nygräddat surdegsbröd och kanelbullar..
Synd att det inte finns fler såna butiker runt omkring.

Idag har jag jobbat, tog på mig ett extrapass pga att det saknas så mycket folk.
Gissa om jag ångrade mig tidigt i ottan imorse.. var så ofantligt trött...
Dessutom var det massor att göra som vanligt, redan från början..
Och folk var lättirriterade och griniga :(
Jag längtade bara hem jag.

Hoppas ni haft en härlig helg!

Inga kommentarer: