onsdag 2 februari 2011

Stressig onsdag

Imorse var jag alldeles för trött för att gå upp när klockan ringde.
Så jag låg kvar. Och så låg jag kvar en stund till. Och en liten stund till.

Blev för länge tyvärr, så det blev inte mycket bevänt av allt det som jag skulle gjort av morgonbestyren..
Hann inte med frukost heller, men tänkte att det löser sig ju alltid.
Köper med mig lite och äter innan jag ska ut och jobba.

Tanken var god på alla sätt.
Men så blev det inte...borde ha lärt mig vid det här laget förstås...
Men är man trött så är man.

Hann köpa frukosten iallafall...Var lite tidigare på jobbet för att hinna slänga i mig den =)
Men blev hämtad för att gå på larm redan innan jag hunnit börja.
Saknades folk förstås.
Så det bidde ingen frukost.

Började vid 10. Sedan var det fullt ös hela tiden.
Vid tvåtiden blev första pausen och då var jag hungrig och illamående på samma gång :(
Önskar det fanns lite andrum däremellan ibland.
För en liten liten kopp kaffe om inte annat ;)
Det hade varit guld värt.

För övrigt var det kaos på jobbet idag.

Imorgon trodde jag att jag skulle få en välbehövlig sovmorgon.
Äntligen.
Men nu ska de in och greja med ventilationen igen så antar att de stövlar in här i ottan :(
Inte helt säkert jag är vaken när de kommer..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Äsch, häng nyckeln i en liten påse på ytterdörren och lägg i en lapp där du ber dem att vara tysta medan de jobbar. Sedan kan du sova gott medan de är där och grejar. :)

nurseblog sa...

Hehe =)
Jag hade hunnit vakna när han ringde på som tur var =)
Men han har inte börjat jobba än..skulle bara kolla först tydligen...