onsdag 16 juli 2008

I väntan på Mary

Riktigt skönt med sovmorgon. Och vädret ser inte så tokigt ut heller..
Som laddat för en bra konsertkväll alltså =)
Ledig dag idag som sagt men har lite att pyssla med, måste tvätta bland annat :(
Känns inte riktigt som en värdig uppvärmning till Mary J men är lite nödvändigt tyvärr..
Tänker inte ta några risker med bussarna idag; ska åka i riktigt god tid innan så att jag klarar eventuella motorstopp, bussar som inte stannar, bussar som inte dyker upp överhuvudtaget etc.. ;)

Tyckte Kurzweil ropade på mig precis när jag skulle lägga mig igår kväll...eeh..inatt..så jag kände mig nödd och tvungen att spela lite och hålla honom sällskap =) Blev kanske lite väl sent innan jag kom i säng.. Men säger det igen. Han är för underbar, Mr K.

Vaknade först tidigt av att ett gäng ilskna skator slagit sig ner på min balkong och kivades :/ De var inte tysta direkt.. Men de gav sig rätt snart iväg och jag kunde somna om =)

2 kommentarer:

Nollan sa...

Åh, låter som en potentiell mycket kul kväll! Hoppas vädret håller i sig också. Har tänkt gå och lyssna på musik på Liseberg ikväll (och nej inte åka någon "karusell", är faktiskt rädd om livhanken). Här ser det dock tveksamt ut med vädret :(
Ha en riktigt trevlig kväll!

nurseblog sa...

nollan: Hehe det var helt underbart =)
Bra att du låter bli karusellerna, det låter ju rent av livsfarligt..
Hoppas vädret var ok hos er, vi hade lite mulet men ganska varmt och uppehåll :)
Ha det gott!