torsdag 31 juli 2008

Värmebölja

Helt underbart varmt idag =) Passade på att njuta lite av solen. Jag måste nog vara något av en tidsoptimist, för jag hade en hel del planer för dagen.. skulle hinna med både det ena och det andra, planer för en hel vecka typ :/ Men jag hann med en hel del iallafall trots värmeböljan =)
Bland annat ska vi lägga schemat inför hösten på jobbet senast på söndag.. Kul att fundera på hur man vill jobba i jul och nyår mitt i sommaren :/ Kommer antagligen svära ve och förbannelse över mig själv sedan när den tiden är här.. Brukar vara optimist när jag lägger schemat och tro att jag orkar jobba betydligt mer än jag faktiskt gör.. Hann med att göra ett schema iallafall. Hade tänkt ge mig ut och springa men gav upp den idén rätt snart efter att jag fått den. Höll på att dö av värmeslag bara jag städade lite här hemma, så jag tror inte jag hade överlevt en joggingtur också :/ Hehe det var en ganska bra ursäkt för att slippa..

Hade tänkt ge mig ut och fiska en stund nu på kvällen, men lyckades aldrig uppbåda tillräckligt med energi... hehe drabbades nog av det man brukar kalla lathet =)

Men det var bara en tillfällig svacka ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Slöhög! *garvar*

nurseblog sa...

b-flat: Hehe jag vet =)

Nollan sa...

Värmebölja är bra, värmeslag kanske inte riktigt lika positivt ;) Nu verkar väl risken för både det första och det senare inte vara övehängande de närmsta dagarna iaf. Hoppas du är uppe ur svackan igen :)

nurseblog sa...

nollan: Värmeböljan försvann tydligen lika hastigt som den dök upp :/
Hehe har varit väldigt effektiv idag så den tillfälliga svackan är ett minne blott =)