lördag 13 september 2008

På väg

Känns ibland som att jag alltid är på väg någonstans. Att det aldrig är läge att stanna upp. Att mycket av det jag gör bara leder till ytterligare en sak som måste göras eller som jag vill göra.
Är inte helt säker på om det är någonting negativt eller positivt ;) Jag har iallafall inga problem med sysslolöshet och känner mig sällan eller aldrig uttråkad =) Har snarare lite jobbigt med att sålla bort saker som jag skulle vilja göra men helt enkelt inte hinner.
Hehe är inte helt säker på att jag egentligen har tid att jobba =) Det finns så mycket annat jag skulle vilja göra...också ;)

Vaknade utsövd imorse, så skönt att få vakna av sig själv och slippa det där pipandet på mobilen :) Spelade lite Baldurs gate men blev bara inkastad i någon hemsk fängelsehåla :/
Jag som är så nära att vinna ;)

Ska snart åka in till stan för att shoppa lite och fika med en god vän =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du har det bra du som kan spela "Baldur's Gate". Nu är det mitt spel som krånglar istället, och den här gången är jag inte säker på att det går att fixa. =(

Nollan sa...

Att vara på väg kan nog vara både positivt och negativt, fast att stå still låter inget vidare i mina öron. Men att ta rast kan nog vara okej. Jag brukar bli förvirrad när jag känner att jag är på väg men inte har en aning om var. Att ha tid för jobb kan vara svårt, men samtidigt tycker oftast jag att det faktiskt är så kul att jag skulle ha svårt att helt prioritera bort det ens om jag kunde :) Men att jobba lite mindre, det vore nog perfekt!
Ha en bra kväll!

nurseblog sa...

b-flat: Hehe trodde jag var chanslös när jag bara blev kastad i fängelsehålan och att du skulle hinna vinna före mig =)
Fast skämt åsido, trist att ditt spel krånglar, håller tummarna för att det löser sig.

nurseblog sa...

nollan: Stillastående är nog inget jag eftersträvar heller, egentligen. Bara kortare pauser så att man hinner känna efter vart man är på väg och vad man vill..
Gillar mitt jobb också, om jag ska vara ärlig, blir bara alldeles för mycket tid som bara går åt till att jobba känns det som. Men det har nog med min resväg att göra också :/

Ha en riktigt bra kväll du också!