måndag 29 september 2008

Måndag

Idag önskar jag att jag kunde klona mig så att jag kunde vara på flera ställen samtidigt...hade varit väldigt praktiskt och förenklat min dag betydligt. Skulle skicka iväg en stackars klon till jobbet, för jag jobbar kväll igen. Gör visst det för det mesta på måndagar, tror jag :/
Sedan skulle jag vilja sätta en som telefonvakt, för jag har varit på lägenhetsvisningar i helgen =) och ska bli kontaktad av några mäklare under dagen. Är rätt så nyfiken på om det lagts några bud och vad de hamnar på isåfall.. Såg några lägenheter som var rätt mysiga.. Den klonen kunde gott få kolla upp lite andra lägenheter också, hon kan ju inte bara sitta och vänta på några telefonsamtal hela dagen :)
Den tredje klonen skulle få fixa lite här hemma, vore bra om hon städade lite och kanske fyllde frysen med lite goda matlådor och lite sånt =)
Den fjärde skulle få fixa med plugget, skriva färdigt min del av grupparbetet och läsa in allt inför tentan så att den saken är ur världen.
Tror det räcker med fyra kloner.
Själv skulle jag åka iväg till något varmt ställe och sitta på någon mysig uteservering till kvällen och smutta på något gott vin eller så ;)

Inga kommentarer: