måndag 15 september 2008

Sovmorgon

Vaknade en stund innan mobilen var tillsagd att väcka mig imorse =)
Förhoppningsvis innebär det att jag sovit tillräckligt.. Kunde inte somna riktigt så tidigt som jag tänkt igår, men det blev iallafall tidigare än det brukar bli ;)
Rätt skön start på dagen med lite kaffe på sängen i lugn och ro. Tycker det gör att den här måndagen ändå känns rätt okej än så länge :) Misstänker att det som vanligt blir en hel del att göra på jobbet ikväll, så ska nog ladda med en ordentlig frukost också, tänkte jag. Brukar vara full fart från det att man sätter sin fot innanför dörrarna på det där stället ;)
Har en hel del att göra nu på morgonen, eller åtminstone en del jag borde göra.. Ska försöka vara så effektiv det bara går så här en mulen måndagmorgon...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas att dagen fortsätter i samma sköna stil.

nurseblog sa...

b-flat: Tack men det gjorde den inte tyvärr :/
Hoppas du haft en riktigt bra dag!