måndag 11 augusti 2008

Effektiv start

Har varit riktigt effektiv nu på morgonen trots att jag inte kan påstå att jag hoppade upp ur sängen med ett skutt direkt.. Det tog ett tag innan jag kom upp, snoozade en hel del =)
Låg sedan och läste och drack kaffe i sängen innan jag klev upp :)
Men sedan dess har jag hunnit med och orkat =) träna och dessutom städa lite..
Hehe tycker det verkar båda gott inför denna måndag, kan kanske bli hur bra som helst ;)

Datorn och jag är inte helt överens om en del saker. Tycker jag borde vinna den kampen men det återstår att se :/ Fattar inte hur han kan låtsas att han inte hittar det jag ber honom om... hehe han hoppas väl på lite lugn och ro förstås men jag tänker inte ge mig ;)

Känner mig rätt så pigg nu, så jag antar att en slöhelg då och då inte är så dumt iallafall =)

Skulle ha dykt upp en persienngubbe nu på morgonen, men än har han då inte synts till.. Har varit likadant vid andra tillfällen också. Har i ärlighetens namn aldrig sett till någon sådan.. är inte helt övertygad om att det någonsin kommer dyka upp någon här :)
Han skulle ju ha kommit redan i juni egentligen..
Ventilationsgubbarna däremot springer här titt som tätt och justerar saker :/

Hoppas ni får en fin måndag!

Inga kommentarer: