söndag 31 augusti 2008

Äntligen ledigt

Ledig idag, känns som det är evigheter sedan jag var ledig senast... så det känns rätt så bra =)
Är inget vidare väder bara. Hade gärna tagit med mig lite kaffe ut i solen annars.. Får nöja mig med att sitta inomhus och dricka.

Vaknade dock alldeles för tidigt imorse :/ Borde kanske ha gått och lagt mig lite tidigare än jag gjorde.. Just nu är jag någorlunda pigg i och för sig, men får väl se hur det blir framåt kvällen.. Ska få besök ikväll dessutom, så det vore ju lämpligt om jag kan hålla mig vaken :)
Försökte rädda ett spel på datorn men det verkar kört :(

2 kommentarer:

Nollan sa...

Hoppas dagen varit bra och att du håller dig vaken även ikväll :)
Ha en bra måndag!

nurseblog sa...

nollan: Hehe tack. Dagen har varit helt ok och jag är fortfarande vaken =) Inte illa alls.. Får väl se vad jag tycker om den saken imorgon bitti ;)
Tack detsamma!