tisdag 12 augusti 2008

Morgon

Är inte alls lika pigg idag :(
Blev väckt av persienngubben som ville berätta att han inte dök upp igår..nähä, gjorde du inte, var jag på väg att svara, men lät bli... Han skyllde på att bilen gått sönder. Konstigt att han inte ringde igår då, kan jag tycka. Hursomhelst bokade vi en ny tid. Han lovade att komma om han så skulle ta bussen =) Hehe ska han ta bussen lär han väl knappast dyka upp, det vet jag ju vid det här laget..

Kunde inte somna om sedan. Trots att jag var hur trött som helst.. Irriterande. Minst sagt.
Har iallafall hunnit dricka en del kaffe nu på morgonen =)

2 kommentarer:

Nollan sa...

Inte kul att bli väckt om man inte måste upp. Men om persienngubben ska ta bussen lär han väl åtminstone vara sen nästa gång, om han nu alls dyker upp. Hoppas kaffet hjälpte och dagen blev okej!
Och ha en bättre onsdag!

nurseblog sa...

nollan: Hehe jag tror inte på att han kommer förrän jag sett det med egna ögon :)
Kaffet hjälpte bara en aning, tyvärr :/
Hoppas du får en jättefin onsdag!