fredag 15 augusti 2008

fel tid

Vet inte vad som hände igår, tror jag måste skylla på att jag faktiskt inte mådde något vidare och dessutom hade feber när jag åkte till jobbet.. Räknade helt galet på tiden och åkte över en och en halv timme för tidigt till jobbet :(
Hehe var tvungen att skratta när jag såg vad klockan var...helt otroligt :) Hur många gånger har jag åkt den där vägen egentligen... fattar inte hur jag tänkte..hade till och med stängt av en spännande film för att hinna i tid...
Hehe kunde ju inte dyka upp på jobbet så tidigt, då kan ju folk tro att man inte har något liv ;)
Tog en promenad i kylan och blåsten men insåg att det inte var någon vidare smart idé efter ett tag.. frös så jag skakade :(
Ångrade att jag gått med på att ta nattpasset när jag kom in på jobbet.. Det var totalt kaos.. vi hade inte en lugn stund på hela natten. Var ju i och för sig bra på ett sätt eftersom tiden gick fort.

Idag ska jag se klart filmen =)

2 kommentarer:

Olle sa...

Hehe...klantigt! :)
Har gjort nåt liknande för mååånga år sedan. Gick upp, åt frukost, duschade...tyckte det var lite mörkt ute... Visade sig att jag klivit upp nästan 2 timmar tidigare än jag brukade!! Varför vet jag inte?? :)
Tur jag inte åkte iväg och försökte hämta upp mina arbetskollegor...då hade dom nog blivit sura.. :P

nurseblog sa...

olle: Hehe ja riktigt klantigt =)
Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha gjort något dylikt iaf ;) Haha gissar att du inte hade blivit så poppis om du dykt upp 2 timmar för tidigt hos kollegorna..