fredag 29 augusti 2008

Trötter

Idag var det inte lika intressanta föreläsningar tyvärr :(
Förstår inte heller varför de lägger de längsta dagarna på fredagar... hehe hela gruppen var halvsovande, ingen orkade ställa en enda fråga till föreläsarna under eftermiddagen.. Alla hade sina knep för att hålla sig vakna :) Själv ritade jag blommor och piffade upp det hela med en och annan spindel =D... tror det säger en del om hur intressant föreläsningen var... eller hur trött jag var, kanske ;) Det var inget nytt de kom med, så jag kände mig inte så inspirerad att hänga med riktigt... Även om jag faktiskt lyssnade lite förstrött iallafall =)
Det var en betydligt bättre föreläsning på förmiddagen.

Hur kallt får det bli i augusti egentligen?? Borde finnas någon lag som reglerar det där med vädret =D Var ju nästan frostskadad när jag kom hem :(

Har tydligen blivit beroende av sushi nu =) Det är ju bara hur gott som helst.

Borde verkligen ta en dust med datorn nu ikväll.. men... ska bara äta lite sushi och se lite film och... eeh..får se om jag blir lite piggare om ett tag ;)

En fågel flög rakt in i fönstret på skolan med rasande fart och föll ner på marken..stackarn.. men den verkade klara sig, var lite omtöcknad ett tag bara.. Hehe är ju inte så roligt egentligen, men det såg väldigt roligt ut just då =D

2 kommentarer:

Nollan sa...

Yes, sushi är lätt att bli beroende av. Konstigt egentligen hur gott det kan vara med rå fisk och sött ris!

nurseblog sa...

nollan: Hehe jag fattar inte heller hur det är möjligt, men jag är helt fast =)
Ha det gott!