söndag 24 augusti 2008

Fin helg

Har haft en jätteskön helg måste jag säga :)
Mår riktigt bra just nu.
Till och med vädret har varit helt okej. Har kunnat sitta ute och fikat både i lördags och idag =)
Och hör och häpna, men ikväll gick faktiskt tågen i tid för en gångs skull :O
Den enda smolken i bägaren just nu är att måndagen närmar sig med stormsteg :/
Och jag gillar verkligen inte måndagar :( Istället vill jag ha mer helg, mer ledighet..
Jobbar iallafall kväll imorgon, alltid skönt med sovmorgon. Den här veckan börjar jag dessutom plugga så det blir inte så många arbetsdagar... Inte så dumt att få en liten paus från jobbet, även om det bara rör sig om några dagar här och där under hösten och vintern..
Och även om det innebär en hel del att läsa :/ Tycker det är rätt så intressant trots allt =)

Min mamma har skaffat sig en liten kattunge i helgen.. Tror hon har tyckt det varit rätt tomt utan sin gamla katt som blev ihjälbiten, så det blir nog bra.. Låter som den är jättesöt på hennes beskrivning :) Tydligen ganska lugn, iallafall än så länge, och dessutom bra kelig.

Hoppas ni får en riktigt fin dag imorgon trots att det är måndag!

2 kommentarer:

Lisa Christensen sa...

Älskar små söta kattungar! Sorgligt att den gamla blev ihjälbiten...

nurseblog sa...

lisa: Ja de är ju bara för söta =)
Och en aaaaning busiga också ;)
Hoppas du får en bra dag imorgon!