onsdag 14 maj 2008

Bättre idag

En betydligt bättre dag idag =). Blev på lite bättre humör redan igår kväll eftersom jag självmedicinerade hela kvällen med musik på hög volym i lurar (bättre så, fast tinnitusvarning), lite kall öl, och sedan ett varmt bad. Med bubblor, förstås :)

Fick med en tjock pärm hem, fullt med saker att läsa. Skulle "få låna" den i några dagar.. Vad menas? Ska jag behöva sitta och läsa ikväll? Kan inte tänka mig att det var så chefen menade :/
Hon måste ha menat att jag skulle förvara den åt henne ett tag. Kanske en pärm som åker runt bland alla anställda lite då och då.. Ja, så måste det vara ;)

Jag har andra planer nämligen. Inga storslagna direkt, är snart så trött att jag ser små gröna gubbar dansa i taket, men tänkte se en film. Känns en aning mer lockande än att plöja igenom en pärm..

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Håller med. En hel del musik blir bättre med hög volym.
Tjock pärm.. hon skämtar :)
Hoppas du får njuta av filmen/hockeyn och har det bra!

nurseblog sa...

beerbelly: Trodde väl det :D. Det var aldrig meningen att jag skulle läsa nåt.. Vilket jag inte gjort heller. Bara slöat framför tvn. Hmm.. i stort sett iallafall :)

Ha det gott!