fredag 16 maj 2008

Jaha..

Har massor jag borde göra. Och här sitter jag och häckar.
Har suttit och laddat inför dagens planerade städning. Hade kommit ganska långt i min diskussion med mig själv, var nästan på väg att sätta igång när en lapp damp ner i brevlådan. Precis i rättan tid.
Det ska tydligen fixas med ventiler och fläktar och "frånluftsdon" (???) i min lägenhet nästa vecka.. Man får räkna med en del nedskräpning, står det...

Jamen; då är det ju onödigt att jag städar idag =)?

Jag är värsta hjälten i Baldur´s Gate. Klarar allt, övervinner allt, vågar allt. Tänk om det vore så i verkliga livet också.

Idag blir det träning och låtskrivande =)

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe vilken livlina som dök upp. Lycka till med låtskrivande m.m :)

nurseblog sa...

beerbelly: Riktigt bra livlina =)
Man ska ha lite tur ibland...

Alla smutsiga detaljer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alla smutsiga detaljer sa...

Förlåt, men mitt i allt kom en gigantisk spindel och klampade på min vägg så jag var tvungen att gå in till grannen och få hjälp och då blev den förra kommentaren helt crazy. (Detta är sant)
Sålunda skulle den låta;
Himla roligt, för min del kommer fläktnissarna faktiskt också nästa vecka så då kan väl jag hoppa över städningen också.

nurseblog sa...

alla smutsiga detaljer: Det måste vara helt tillåtet att låta bli att städa när det ändå ska skitas ner ;)
Vore ju fint om de städade efter sig, annars har man väl en massa otäckt som kryper omkring hemma :(

Bra med grannar i såna lägen! Brukar också få ta till dem i såna nödlägen..

Ha en fin kväll!