söndag 25 maj 2008

Filmkväll

Har stressat ner totalt under eftermiddag och kväll, typiskt att det snart är dags att varva upp igen :(
Måndag imorgon, jättekul.. eeh.. skulle inte tro det..

Sett på film fast solen sken, fy på mig.. Det är ju nästan ett brott. Men orkade inget annat. Och jag har ju ändå varit ute och promenerat, så frisk luft har jag fått i mig. Såg en film som jag hört skulle vara läskig, men det var den inte. och jag är ändå bra lättskrämd. Kutade runt som en galning hemma efter att ha sett 1408, kollade att det var låst typ 15 gånger... (ja, jag kollade i garderoberna också). "Parfymen" var inte ett dugg läskig, men klart sevärd. Får ett helt annat perspektiv på de dyrbara dropparna, måste jag erkänna.. Är det så man tillverkar parfymer...
Lär nog dröja ett tag innan jag köper någon ny ;) Skrattade högt på några ställen, några scener var helt underbara. Tänk att vakna upp naken ovanpå påven, hehe =) Det skulle nog ge rätt så saftiga rubriker i vår tid ;)

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött med film och bra att kunna slappa när det behövs.
Hehe vakna på påven. Får nog kolla den filmen kanske.
Hoppas måndagen blir bättre än befarat.
Godnatt.

nurseblog sa...

beerbelly: Om inte annat kan du ju hoppa fram till den scenen ;)
Godnatt,sov gott