måndag 26 maj 2008

Redan morgon??

Kunde inte sova en blund inatt. Iallafall känns det så. Tittade ideligen på klockan, precis som man inte ska göra eftersom man bara blir irriterad då... Vid halv fem hade jag fortfarande inte somnat :( Tänkte nästan gå upp då, det var ju ändå kört med sömnen. Men slumrade till lite sedan, antar jag, för jag var i halvdvala när klockan ringde.
Är ändå ganska pigg för tillfället, men det är väl för mycket att hoppas på att det ska hålla i sig hela kvällen...

Upplagt för en bra måndag, med andra ord..

Får bli mycket kaffe idag då ;)

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Trist när det blir sådär. Hehe ja måndagar är fint =)
Hoppas det blir bra och lagom med kaffe idag ändå!
Kram

Unknown sa...

När jag inte kan sova så brukar jag tänka: "Men jag ligger ju här och vilar i alla fall, och det är ju bra!" Så brukar jag kunna lura mig själv och få mig lugn, men så är jag kanske mer lättlurad än du...*garvar*

nurseblog sa...

beerbelly: Måndagar är alltid måndagar ;) Skönt att det snart är tisdag =)
Hoppas du haft en jättebra dag!
Kram

nurseblog sa...

b-flat: Hehe, du måste nog vara mer lättlurad, för jag provade det där, men gick inte på det =)
Kram