tisdag 10 juni 2008

Seger förstås

Hehe klart vi vann matchen! Min intuition sade mig visserligen att det skulle bli 3-0, men nära nog ändå ;)
Tur för mig att vi vann, för jag sade till J att jag var så säker på att vi skulle vinna att jag skulle gå ut och bada efter matchen annars... Tråkigt för henne så kontrade hon, så nu ska hon ut för att ta sig ett nattligt dopp =) Hehehe..
Kunde som vanligt inte sitta still under matchen.. Vet inte hur många gånger jag vält ut ölglas o dyl över bordet.. Fåtöljen har vält också, fast bara en gång... Nu förbereder jag mig väl och tar bort allt viktigt runt omkring..

Ringde en j-a telefonförsäljare precis innan avspark :(
Brukar vara ganska så artig annars, men inte ikväll...
-"Är du inte klok, ska du ringa precis när fotbollen börjar??" fräste jag. Sedan lade jag på :)

Satt inte bara hemma och spelade idag, slet mig loss och tog mig ut i blåsten för att köpa en mp3-spelare :) Kände att jag inte står ut med en resa till utan lite musik på vägen.. så nu blir det lite roligare imorgon, tack och lov för det.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe klart vi gjorde. Klart grekland var dåliga helt plötsligt :)
Antar att du åker med och skrattar när hon badar :D
Roligt att du lever dig in men smart att plocka undan värde förmål och kurzweil..
Tycker det var helt ok vänligt det där med. Hade förbannat honom i fem generationer om han ringt mig =)
mp3 spelare låter bra. Jag kör med mobilen det funkar men det kanske är bättre med en separat.
Hoppas du har en bra kväll (jmf med bad så antar jag det) och får en bra dag imorgon!
Kramar

nurseblog sa...

beerbelly: hehe, självklart! Hon ser redan lite frusen ut, tycker jag =) Men jag är tuff idag, så i plurret ska hon... Vet att jag hade åkt i om jag förlorat, nämligen..

Jag som tyckte jag var så hård ;)Får nog tuffa till mig ytterligare, alltså :/

Mobilen funkar säkert lika bra, ville ha plats för mer låtar bara.. Är inte så insatt...

Tack detsamma! Hoppas humöret är på topp nu!
Kramar

beerbelly sa...

Humöret är åtminstone bra mycket bättre. Blev inte riktigt så tokig som en del som firade runt sergels men man får vara överaskande nöjd :)
Både kramar på ränta och landslaget vinner i öppningsmatchen. Det hör inte till vanligheterna ;)
Hoppas du njuter av segern när kompisen badar.
Kramar godnatt!

nurseblog sa...

beerbelly: Bra att humöret är bättre! Hehe så du badade inte i fontänen??

Både kramar på ränta och fotbollsvinst är förstås super ;)
Du ska få en halv jordnöt också, glöm inte det, jag håller det jag lovar =)

Kompisen bangade ur så jag fick lov att hälla lite kallt vatten på henne på balkongen istället.. Var rätt roligt det också =) fast det tyckte nog inte hon... Tror inte hon kommer tillbaka och ser någon match med mig i första taget..

Hoppas du får en jättefin dag imorgon!
Kramar och godnatt!

beerbelly sa...

Hehe en halvjordnöt är också oändligt mycket mer än jag brukar få. Ska bli trevligt att slippa fundera på mat den dagen =)
Hel rätt med kompisen. Ett vad är ett vad :D
Tack. Hoppas du har en bra dag också!
Kramar