söndag 1 juni 2008

Solig söndag

Skulle förstås aldrig skrivit sådär om datorn igår, det vet ju vem som helst att det går åt fanders då.. F-n.

Annars; en riktigt skön dag i solen... Hade gärna tackat ja till ytterligare några veckors ledighet om chefen bara hade ringt och frågat.. Jag är ganska flexibel när det gäller sånt, ställer upp när och om det behövs ;) Men ingen hörde av sig, inte i det ärendet iallafall.. Synd. Så jag antar att det fortfarande är aktuellt att pallra sig iväg till jobbet imorgon..

Det är för bedrövligt, snart är det midsommar. Och jag jobbar då :(
Det har chefen nämligen tagit sig tid och ringt och frågat om.. har börjat inse att jag inte har mycket till liv.. hoppas ni håller er lugna och friska i midsommar..

Tränat idag, är alldeles darrig i armarna. Måste väl vara ett säkert tecken på att jag tränat hårt och effektivt, inte att jag är otränad.. ;)

7 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe va du hade tyckt det varit ok att vara ledig. Märkligt hur en del är ;)
Jag vet att det är em-fotboll på midsommar så det är ingen idé att boka något annat.
Ska försöka att bli lite sjuk då då..
Gött när träningen är gjord.
Hoppas fortsättning på dagen blir bra med!
Kram

nurseblog sa...

beerbelly: Jo, jag är nog ganska ensam om det tror jag, att vilja vara ledig... ;)
Em-fotboll ja, nåt att se fram emot =) Fast roligare om man varit ledig då förstås... får kanske också bli lite sjuk... börjar nog redan känna mig lite krasslig, ont i kroppen och så...
Ha en fin kväll!
Kram

Unknown sa...

Vad konstig du är! Vill vara ledig? :/

Och det borde du lärt dig att man skriver inte vad som helst om datorer; de är väldigt kinkiga. Som man bäddar får man ligga! *asg*

beerbelly sa...

Ja nu när du säger det känner jag mig lite hängig med. Gissar att jag kommer vara det större delen av juni =)
Tack. Du med!
Kram

nurseblog sa...

b-flat: Skulle datorer vara kinkiga? Har jag aldrig lagt märke till... ;)
Ha en bra kväll!
Kram

nurseblog sa...

beerbelly: Det kanske är något nytt virus??.. som smittar alla em-sugna?? Antar att vi måste vara hemma och kurera oss med lite öl och fotboll =)
Ha det gott!
Kramar

beerbelly sa...

Det är enda kända boten :-)
Kram